El món sencer vibra amb el Mundial de Mitja Marató

Març 26, 2018

València es va convertir el dissabte 24 de març en la capital mundial del running en una jornada que va acabar amb la celebració d’un nou rècord femení gràcies a l’atleta etíop Gudeta Kedebe, amb una marca d’1:06:11, que és el millor temps de la història en la mitja marató en una carrera exclusivament de dones. Per la seua part, Geoffrey Kamworor es va proclamar campió del món de mitja marató per tercera vegada consecutiva en creuar la línia de meta de l’IAAF/Trinidad Alfonso Campionat del Món de Mitja Marató València 2018 en un temps d’1:00:02.

Esta Campionat del Món, en el qual va participar la Fundació Trinidad Alfonso com a col·laborador principal, va complir les expectatives esportistes, però també les socials, ja que col·locar el nom de València com a focus mundial d’este esport. Més de 14.000 corredors van acompanyar els millors del món pels carrers de la ciutat. A més, els mateixos ciutadans van entendre la importància de l’esdeveniment i van eixir a animar i donar suport als corredors juntament amb més de 30 punts d’animació.

La Federació Internacional d’Atletisme va quedar encantada amb l’espectacle i el seu president, Sebastian Coe, va entregar al seu homòleg de la Fundació Trinidad Alfonso, Juan Roig, una medalla commemorativa com a obsequi i agraïment.