El ministre de Cultura i Esport visita L’Alqueria del Basket: “Tant de bo hi haguera molts Juan Roig a Espanya”

Octubre 30, 2020

El ministre de Cultura i Esport, José Manuel Rodríguez Uribes, ha aprofitat la visita a València per a conéixer en primera persona L’Alqueria del Basket, la casa del bàsquet europeu de formació. Guiat per José Puentes, director general de Valencia Basket; Elena Tejedor, directora de la Fundació Trinidad Alfonso, i María Ángeles Vidal, coordinadora de L’Alqueria del Basket, ha pogut conéixer la instal·lació al detall acompanyat per la delegada de Govern a la Comunitat Gloria Calero, i s’ha emportat una grata impressió.

Per a ell, l’aposta que fa Valencia Basket per minimitzar riscos i mantindre l’esport actiu és un fet ressenyable. “Es va fer molt bé en la Fase Final de la Lliga Endesa, que vaig celebrar que fora ací. Esta és la prova del treball ben fet per a continuar apostant per portar ací grans esdeveniments esportius. Estem en una situació difícil, però perseverant i fent les coses bé, crec que eixirem bé d’esta situació, seguint un model com este, que és un exemple per a tots” va dir.

Finalment, el ministre va opinar sobre la labor del Mecenatge Esportiu de Juan Roig en la societat. “En qualsevol cas, la col·laboració publicoprivada és fonamental, però en situacions de crisi, encara ho és més. Així que cal valorar este mecenatge, l’altruisme i la generositat, que ben combinada amb el públic, ens fa més forts, i tant de bo hi haguera molts Juan Roig en tota Espanya. És un bon camí, una col·laboració necessària amb el públic. Junts som més forts” va concloure.