El COE i la Fundació Trinidad Alfonso renoven el seu acord de col.laboració

Febrer 18, 2015

El Comité Olímpic Espanyol (COE) i la Fundació Trinidad Alfonso han signat la renovació del seu conveni de col.laboració. Mitjançant el mateix, el COE i la Fundació presidida per Juan Roig continuaran desenrotllant la campanya ‘Todos Olímpicos-FER Play’ en els centres educatius de la Comunitat Valenciana.

Firma Convenio COE Fundacion Trinidad Alfonso 05

‘Todos Olímpicos-FER Play’ és un projecte de divulgació de la Filosofia que impregna el Moviment Olímpic a través de l’experiència de dos esportistes d’elit. Actualment, els encarregats de realitzar eixes xerrades són la jugadora d’handbol Montse Puche i el tirador d’esgrima Javier García.

El president del COE, Alejandro Blanco, ha destacat que este tipus d’iniciatives “tenen un alt valor per a la institució, ja que afecta un dels segments de la societat més sensibles, els adolescents”. Per la seua banda, la directora de la Fundació Trinidad Alfonso, Elena Tejedor, va referir-se a la importància que este projecte educatiu “es trobe fonamentat en valors que acompanyaran els joves durant toda la seua vida i que tenen a vore amb l’esport, el companyerisme y l’esforç per tal d’aconseguir els objectius que cadascú es proposa”.

Esta iniciativa va nàixer com adaptació a la Comunitat Valenciana del programa ‘Todos Olímpicos’ que ja venía treballant el COE en la Comunitat de Madrid estos últims anys. Amb esta aliança, centenars de xiquets y xiquetes de la Comunitat es podran beneficiar d’este programa.

‘Todos Olímpicos-FER Play’ consistix en una presentació didàctica dirigida a alumnes de primària que realitzen dos esportistes d’alt nivell per a fer un recorregut por distints aspectes del movimient olímpic, així com els seus valors, la seua història, les disciplines esportives que el composen, les institucions que el formen i el seu ressò en la societat.