“Ajornar els Jocs de Tòquio és la millor decisió possible”

Març 24, 2020

El Comité Olímpic Internacional, davant la crisi sanitària originada per la COVID-19, ha emés un comunicat en el qual ha decidit ajornar els Jocs Olímpics i Paralímpics de Tòquio 2020. La data límit que s’ha marcat per a celebrar este esdeveniment és l’estiu de 2021.

La directora de la Fundació Trinidad Alfonso, Elena Tejedor, ha assenyalat, després de conéixer esta informació, que des de la Fundació “creiem que s’ha pres la millor decisió possible donades les circumstàncies actuals. En estos moments, el més important és la salut de les persones i, en el cas concret dels esportistes, el millor era traure’ls de la situació d’incertesa que estaven patint. La cita olímpica és un esdeveniment d’una magnitud enorme per a un esportista. És, possiblement, la cita de la seua vida i allò amb el que han somiat molts anys, per la qual cosa, afrontar este esdeveniment amb l’actual nivell d’estrés no és sa ni lògic. A més, estem d’acord amb el Comité Olímpic Internacional en el fet que s’han de celebrar, per la qual cosa coincidim que el millor és que es retarden a una nova data”.

Elena Tejedor es va referir al cas dels esportistes del Projecte FER“Puc dir amb orgull que continuaven donant-ho tot, entrenant cada un a casa, adaptant-se a les circumstàncies com podien, però és evident que esta no és la millor manera de preparar uns jocs olímpics. De fet, este mateix matí els hem enviat una carta en la qual els agraïm l’esforç que véiem que estan fent. Ara els animem que continuen treballant i entrenant-se a casa, que no desistisquen, perquè açò no ha de parar. Sabem que esta situació és temporal, que açò passarà. El que volem ara és que, quan passe, els nostres esportistes estiguen com més forts millor, ja que des de la Fundació Trinidad Alfonso els continuarem secundant per a esta nova convocatòria dels Jocs en la nova data de 2021”.

#AçòNOhadePARAR

#AçòPassarà