Impuls a esdeveniments esportius de la Comunitat Valenciana vinculats amb el running

L’impuls als esdeveniments esportius de la Comunitat Valenciana vinculats amb el running és un dels principals objectius de la Fundació Trinidad Alfonso des del seu naixement. El suport a estes iniciatives esportives permet que València i la Comunitat Valenciana es convertisquen en una de les principals destinacions de l’esport turístic.

La Fundació Trinidad Alfonso consolida l’aposta i la col·laboració amb diverses proves celebrades a la Comunitat Valenciana. En totes estes proves, les xifres de participants reflectixen que la passió per la carrera a peu encara no ha trobat límit. A més, l’expansió del running alimenta valors com l’esperit de superació, el sacrifici i l’esforç.