Programa de Suport a Competicions a la Comunitat Valenciana

El projecte PAC_CV (Programa de Apoyo a Competiciones en la Comunitat Valenciana) és una iniciativa impulsada per la Fundación Trinidad Alfonso i el Comité Olímpico Español per a reforçar i promocionar l’esport en la Comunitat Valenciana.

Aquest programa promou l’organització i celebració de proves esportives, ja siguen nacionals o internacionals, a Alacant, Castelló i València amb l’objectiu que la Comunitat Valenciana recupere el caràcter organitzador d’esdeveniments esportius i per a apuntar l’expansió de l’esport turístic.

D’aquesta manera, el programa PAC_CV destina una sèrie d’ajudes econòmiques a aquelles federacions que plantegen l’organització de competicions esportives oficials en territori valencià i els campionats del qual resulten seleccionats.

En aquesta quarta edició, 21 federacions han programat una competició en el territori de la Comunitat Valenciana.

Veure llistat de competicions

Les quanties de les ajudes (recollides en les bases de la convocatòria) varien segons diversos paràmetres: competició ja existent o de nova creació, nombre de participants, increment dels mateixos respecte a l’anterior edició o presència de competidors procedents de fora de la Comunitat Valenciana.

PAC_CV Bases 2020-2021

A més, enguany, de cara als pròxims Jocs Olímpics i Paralímpics de Tòquio 2020, la Fundació Trinidad Alfonso i el COE posen en marxa una nova línia d’ajudes per a competicions i esdeveniments preparatoris de la cita nipona.

Bases PAC_CV Preolímpico 2019-2021