Els col.legis guanyadors de l’acció del 6 d’abril rebren els seus premis

Maig 17, 2016

La Fundación Trinidad Alfonso ha entregat els premis als tres col.legis guanyadors, un per cada província de la Comunitat Valenciana, de l’acció desenrotllada durant el passat 6 d’abril. Amb motiu del Dia Internacional de l’Activitat Física, la Fundación Trinidad Alfonso i el Comité Olímpic Espanyol van aconseguir que eixe 6 d’abril uns 50.000 xiques i xiquetes de la Comunitat practicaren esport i gaudiren d’un bon grapat d’activitats.

Un total de 91 centres educatius de Castelló, València i Alacant van unir-se a esta iniciativa encaminada al foment de l’activitat física i a la promoció dels valors inherents a la pràctica esportiva, dos dels grans objectius perseguits per la Fundación Trinidad Alfonso. Entre les 10 i les 12 del matí, uns 50.000 jóvens, amb edats entre els 6 i els 16 anys, van desenrotllar un extra d’activitat esportiva, a banda de les seues habituals classes d’Educació Física, i van convertir els seus col.legis en una festa de l’esport i la convivencia.

Alhora que s’implicaven en este Dia Internacional de l’Activitat Física, cadascun d’estos 91 col.legis participants van elaborar un vídeo amb les activitats desenrotllades i en el qual responien a la pregunta “Per què és important fer esport en el meu col.legi”? Només per participar, cada centre educatiu va rebre un pack de material esportiu. A més, de totes les gravacions rebudes, les tres millors (una per província) va rebre un xec regal de 2.000 euros per a equipament esportiu. Els vídeos guanyadors van ser el col.legi Pio XII de Vila-real per la província de Castelló, el col.legi Marni de Valencia i el Manuel Bru de Benissa per la província d’Alacant.

Colegio Marni:

Colegio Manuel Bru (Benissa):

Pio XII (Vila-real)