ColaCao s’unix a la Fundació Trinidad Alfonso per a promoure l’esport base de la Comunitat Valenciana

Decembre 14, 2023
  • L’entitat col·laborarà amb el projecte ‘Dia de l’Esport’, que en 2024 estarà dedicat al moviment olímpic, en vespres dels Jocs de París.

València, 14 de desembre de 2023. La

La Comunitat de l’Esport continua sumant esforços. La Fundació Trinidad Alfonso i ColaCao han aconseguit un acord de col·laboració per a promocionar l’esport base en la Comunitat Valenciana. Dins de l’objectiu de fomentar l’esport base, se sumarà concretament al projecte ‘Dia de l’Esport’, dirigit a promoure l’activitat física entre els xiquets i xiquetes de la Comunitat de l’Esport. D’esta manera, ColaCao- una marca vinculada al foment de l’esport des del seu naixement i patrocinadora del programa ADO des de 1988- s’implicarà en un projecte que en 2024 estarà dedicat al moviment olímpic i els seus valors, com la solidaritat, el respecte, la superació i la importància de realitzar activitat física. Tot això, en vespres dels Jocs Olímpics de París 2024.

La promoció i l’impuls de l’esport base és una de les tres àrees d’actuació de l’entitat presidida per Juan Roig, juntament amb l’incentiu a esdeveniments esportius i el suport a esportistes i clubs. El programa ‘Dia de l’Esport’ és un projecte impulsat per la Fundació Trinidad Alfonso, en col·laboració amb la Generalitat Valenciana, que té com a objectiu que tots els xiquets i xiquetes de la Comunitat València celebren el Dia Mundial de l’Activitat Física i l’Esport realitzant activitat esportiva en els seus col·legis. En els últims anys, esta convocatòria ha sigut un èxit i prop de 1.000 centres escolars s’han sumat a este projecte.

“Estem molt contents de continuar sumant companys en el camí per a impulsar l’esport en la Comunitat Valenciana. En este cas concret, ColaCao s’unix a la celebració del Dia de l’Esport, un dels projectes que més il·lusió ens fan perquè significa involucrar a milers de xiquets i xiquetes de la Comunitat. És una manera d’ajudar a inculcar uns valors com la superació, solidaritat i el respecte. Estem molt contents perquè no és una casualitat esta col·laboració ja que ColaCao té una important trajectòria donant suport a l’esport, membres del Pla ADO, i en defensa de la infància, impulsant projectes concrets per a erradicar el bullying dels Centres Educatius. Agraïsc a ColaCao que s’haja volgut unir a nosaltres per a fer més gran l’esport en la Comunitat Valenciana. Estem segurs que este projecte no és més que el primer d’una sòlida vinculació”, va explicar Juan Miguel Gómez, director de la Fundació Trinidad Alfonso.

Per part seua, Xavi Pons, CEO d’Idilia Foods, va indicar que en ColaCao “portem des de fa quasi 80 anys donant suport al foment de la pràctica esportiva, en xicotets i majors, pels valors positius que alberga. Per això, donar suport al Dia de l’Esport en la Comunitat Valenciana, i fer-ho en un any olímpic, és un pas molt orgànic en la marca. Esperem que s’unisquen al nostre esforç molts centres escolars del territori i puguem fer la jornada encara més gran”.

Sobre Idilia Foods

Idilia Foods és una empresa familiar espanyola dedicada a oferir productes d’alta qualitat per al desdejuni i berenar de tota la família. La companyia engloba algunes de les marques més estimades i icòniques del país, com ColaCao o Nocilla. L’aposta d’Idilia Foods per la qualitat i la proximitat amb el consumidor han convertit a les seues marques en líders en el sector alimentari del nostre país, sent presents en les llars espanyoles des de fa més de 75 anys.

A Espanya, Idilia Foods ocupa més de 330 persones. La companyia està centrada en el creixement i la creació de valor per a tots els seus públics d’interés, tant interns com externs, i a desenvolupar la seua activitat potenciant un impacte positiu en el seu entorn, a través del seu programa de sostenibilitat social i mediambiental “Idilia Persones i Planeta”. El seu compromís social es materialitza també a través de la Fundació ColaCao, una entitat sense ànim de lucre dedicada a lluitar contra l’assetjament escolar al nostre país, a través de diferents projectes educatius, divulgatius i d’investigació.

.