La Fundació Trinidad Alfonso dóna suport a la Mitja Marató de Santa Pola per a fomentar els valors de l’esforç i la superació

Juliol 19, 2013
  • La prova està inclosa en el calendari de la IAAF i és una de les més multitudinàries del panorama nacional en esta distància.

València, 19 de juliol de 2013. El Club d’Atletisme Santa Pola i la Fundació Trinidad Alfonso han arribat a un acord de col·laboració perquè l’entitat presidida per Juan Roig es convertisca en el col·laborador principal de la 25a Mitja Marató Internacional Vila de Santa Pola 2014. Este acord s’emmarca en l’estratègia del ferm compromís adquirit per la Fundació Trinidad Alfonso amb aquelles fites esportives que millor representen l’esperit de la Cultura de l’Esforç, com són les carreres populars i de fons.

acuerdo-santa-pola-001

Esta setmana ha tingut lloc l’acte protocol·lari de la firma de l’acord entre Elena Tejedor, directora de la Fundació Trinidad Alfonso, i Roque Alemany, president del Club d’Atletisme Santa Pola. La Fundació es convertix en el col·laborador principal de l’edició de 2014 d’esta prestigiosa carrera que acull cada any més de huit mil corredors, la qual cosa la convertix en la més multitudinària de la província d’Alacant.

A més, l’altre gran objectiu d’esta aliança és col·locar la Comunitat Valenciana en el panorama nacional i internacional de les carreres de fons, per la qual cosa l’acord pretén ser un impuls perquè la prova es convertisca en un esdeveniment ineludible dins del calendari nacional, europeu i fins i tot mundial. Tot això sense descuidar els paràmetres de qualitat i atenció al corredor popular que han fet que siga una de les mitges maratons millor valorades en tota d’Espanya. No en va, està inclosa en el calendari internacional de la IAAF i AIMS, i forma part del calendari nacional de l’RFEA.

La Mitja Marató de Santa Pola se celebrarà el 19 de gener de 2014 i el període d’inscripció comença el pròxim mes d’agost.

D’altra banda, es duran a terme altres línies de col·laboració, com pot ser la de sensibilitzar els atletes participants sobre la necessitat de respectar el medi ambient reciclant els residus que es generen en este tipus d’esdeveniments a través de l’acció impulsada per la Fundació “Recicla el teu Esforç”.