En la vida, per a poder rebre, primer has de donar

Emprén Esport

Emprén Esport és una iniciativa impulsada per la Fundació Trinidad Alfonso i el periòdic Marca, que fomenta l’emprenedoria esportiva a la Comunitat Valenciana, premiant els millors projectes relacionats amb l’esport, amb 25.000 € els primers i 10.000 € els segons en cada categoria.

Hi ha 4 línies de projectes, perquè s’inscriguen les propostes segons la funció social que complisca:

• El teu projecte és un esdeveniment esportiu que va dirigit al màxim nombre de persones, siga quina siga la seua procedència o condició social.
  • El teu projecte fomenta els valors de l’esport entre els més menuts, per a educar-los en l’esforç personal i social.
  • El teu projecte ajuda a la integració, tant de l’esport adaptat, perquè tots tinguen les mateixes facilitats per a practicar-lo, com dels esportistes, perquè puguen integrar-se en la societat.
  • El teu projecte és un reclam turístic i esportiu, que pretén convertir la Comunitat Valenciana en un punt d’atracció a escala nacional i internacional.

L’execució del projecte haurà de ser obligatòriament dins de la Comunitat Valenciana.

Més informació sobre el projecte Emprén Esport en la web següent.