En la vida, per a poder rebre, primer has de donar

Dia de l’Esport

Des de 2016, la Fundació Trinidad Alfonso impulsa la celebració en tots els col·legis de la Comunitat Valenciana del Dia Internacional de l’Activitat Física i l’Esport, que se celebra cada any el dia 6 d’abril. En la seua primera edició es va fer coincidint amb l’any olímpic i amb la colaboración del Comité Olímpic Internacional. Un any després es va sumar la Generalitat Valenciana. Entre les tres entitats han aconseguit que els valors de l’esport arriben a més de 60.000 xiquets, xiquetes i joves de les tres provincies de la Comunitat Valenciana. Esta iniciativa consisteix en que, entre les 10 i les 12 del matí del dia 6 d’abril, tots els xiquets, xiquetes i joves amb edats compreses entre els 6 i els 16 anys façen un extra d’activitat esportiva, a banda de les seues habituals classes d’Educació Física, i convertisquen els seus col·legis en una festa de l’esport i la convivència.

Alhora que s’impliquen en este Dia Internacional de l’Activitat Física i de l’Esport, els col·legis participants registren un vídeo amb les activitats desenrrotllades i en el qual es responga a la següent pregunta ¿Per què és important fer esport en el meu col·legi? Nomès per participar, cada centre educatiu rep un pack de material esportiu. I, a més, de totes les gravacions rebudes, les sis millors (dos per província) reben un xec regal de 2.000 euros per a equipament esportiu.

Les inscripcions per a l’edició de 2018 ja estàn obertes. Per a formalitzar la teua inscripció, PUNXA ACÍ