En la vida, per a poder rebre, primer has de donar

Valencia Ciudad del Running

Un dels grans projectes de la Fundació Trinidad Alfonso és el de Valencia Ciudad del Running, una iniciativa que naix per a donar cobertura a tots els esdeveniments del running que tenen lloc a la ciutat i situar València en el mapa mundial del running. Es tracta d’una ferramenta que oferix informació útil i pràctica vinculada a temes d’atletisme: organització de grups de corredors, pròximes carreres, rutes per a córrer o on allotjar-se i menjar.

VCR va més enllà de les carreres que es puguen disputar un cap de setmana, i pretén ser l’aglutinador del moviment runner d’una ciutat bolcada amb la carrera a peu. Es tracta d’un concepte estratègic que pretén unir esforços en la consolidació de la ciutat com a referència internacional en la pràctica de l’atletisme popular i carreres de fons. Esta iniciativa compta amb la col·laboració principal de la Fundació Trinidad Alfonso i l’organització de l’Ajuntament de València.

Es desenrotlla especialment a través de quatre eixos:

1. Sent el vehicle unificador dels diferents moviments socials de la ciutat de València. Especialment, de les Falles, per a les quals es creen diferents premis en les proves, i en la mateixa festa.

2. El turisme. Per a aprofitar tot el potencial turístic, Valencia Ciudad del Running ha posat en marxa una plataforma per a aglutinar tota la informació relacionada amb el sector turisme que puguen necessitar aquells visitants que acudisquen a València a participar en algunes de les proves de running de la ciutat. Es tracta de la pàgina web www.welcometovalencia.com, amb el lema “Vine a València i preocupa’t només de córrer”.

3. Servei d’Atenció al Corredor. Dins del Valencia Ciudad del Running sorgix la necessitat de donar la millor atenció possible a tots els usuaris de la plataforma. Per eixe motiu, es va incorporar el servici del Telèfon d’Atenció al Corredor (963 940 200), primer, i un servici de missatgeria instantània whatsapp, després: 672 11 42 01.

4. Millorant les infraestructures de la ciutat i creant-ne de noves quan és necessari, com és el cas del Circuit 5K Jardí del Túria.

5. Impulsant el posicionament de València com a escenari de grans esdeveniments en l’àmbit internacional: consecució de les etiquetes Or de la Marató i Mitja Marató de València; nomenament de València com a seu del Mundial de Mitja Marató de 2018, etc.

Tota la informació de València Ciutat del Running, en www.valenciaciudaddelrunning.com