En la vida, per a poder rebre, primer has de donar

PAC_CV

PAC CV (Programa de Suport a Competicions a la Comunitat Valenciana) és una iniciativa impulsada per la Fundación Trinidad Alfonso i el Comitè Olímpic Espanyol per a reforçar i promocionar l’esport a la Comunitat Valenciana.

Este projecte pretén promoure l’organització i celebració de proves esportives, ja siguen nacionals o internacionals, en les tres províncies de la Comunitat Valenciana. El programa PAC CV destinarà una sèrie d’ajudes econòmiques a aquelles federacions o universitats que organitzen competicions esportives oficials.

L’objectiu de Programa PAC CV (Programa Suport Competicions) resideix en que la Comunitat Valenciana recupere el caràcter organitzador d’esdeveniments esportius. També persegueix reforçar el binomi entre esport i turisme.

La Fundació Trinidad Alfonso comptarà amb el suport i l’assessorament del Comitè Olímpic Espanyol, entitat que valorarà les sol·licituds presentades i certificarà el caràcter oficial dels campionats. Per al cas de proves paralímpiques, la consulta s’elevarà al Comitè Paralímpic Espanyol. Les quanties de les ajudes (recollides en les bases de la convocatòria) variaran en funció de diversos paràmetres: competició ja existent o de nova creació, nombre de participants, increment dels mateixos respecte a l’anterior edició o presència de competidors procedents de fora de la Comunitat Valenciana.

Bases PAC_CV

Actualment està obert el termini per a presentar les sol.licituds per a l’exercici 2017-2018. Consulta ací les bases d’enguany.