En la vida, per a poder rebre, primer has de donar

Beques de tecnificació

Per segon any consecutiu, la Fundació Trinidad Alfonso va impulsar el projecte de les Beques de Tecnificació. Per a això, es van renovar sengles acords de col·laboració abastats amb les Federacions de Judo i Natació de la Comunitat Valenciana. Esta iniciativa té com a objectiu retindre aquells esportistes valencians que han demostrat talent i comencen a destacar en alguna d’estes dos modalitats, però també atraure nadadors i judoques d’altres parts d’Espanya que vullguen formar part dels respectius programes de tecnificació, pas previ i fonamental abans del salt al màxim nivell competitiu.

En total, la quantitat destinada per la Fundació Trinidad Alfonso va ascendir a 100.000 euros. Es van crear 40 beques. 11 d’elles eren per a nadadors (distribuïdes en 5 per a allotjament i 6 per a manutenció) i les altres 29 corresponien a judoques (13 per a allotjament i manutenció, i les 16 restants per a desplaçament).

El Programa de Tecnificació de natació es desenrotlla en el Complex Cultural i Esportiu de la Petxina, mentre que el de la Federació de Judo té el seu epicentre al Centre Esportiu de Benimaclet. Per a la selecció dels esportistes, es van considerar els resultats aconseguits en l’última temporada. Els presidents de les dues federacions, Juan Pedro Rodríguez, per la de natació, i Salvador Gómez, per la de judo, es van congratular per la renovació dels acords.