Fira de la Infancia i la Juventut de València

Per tercer any consecutiu, la Fundació Trinidad Alfonso va estar present en la Fira Expojove. Com en anys anteriors, FTA i Valencia Basket van posar a la disposició dels més jóvens un estand en el qual van disfrutar de la pràctica esportiva.

El gran atractiu de la Fundació Trinidad Alfonso van ser els talleres. Uns estaven dedicats a la Marató València, on s’elaboraven animadors amb globus o begudes isotòniques; uns altres tenien com a reclam el Projecte FER, en els quals fabricaven medalles i practicaven fins a cinc disciplines esportives. A més, es podien emportar un record, en forma d’instantània, gràcies al fotomaton del Projecte FER. En suma, una experiència amb els valors de l’esport i la Cultura de l’Esforç com a protagonistes.