Sembrar en el present per a recollir els fruits en el futur

És una de les iniciatives més longeves de les que impulsa la Fundació Trinidad Alfonso. En col·laboració amb la marca esportiva valenciana Luanvi, L’esforç compta i descompta permet equipar els jóvens esportistes de la Comunitat Valenciana que practiquen les disciplines de bàsquet o handbol. Gràcies a este programa, les dos entitats recompensen el sacrifici de les famílies i assumixen el 50 % del cost dels equipaments. Així mateix, tots els clubs i centres educatius que es beneficien d’esta iniciativa lluïxen en la part davantera de la camiseta el lema Cultura de l’Esforç.

En els cinc anys d’existència, este projecte ja ha arribat a més de 27.000 jóvens i compta amb l’adhesió de 400 clubs o escoles de la Comunitat Valenciana.

Si necessites més informació, pots sol·licitar-la a través d’este correu electrònic: apoyoaldeportebase@luanvi.es.