L’entitat que presidix Juan Roig perseguix reactivar l’esport base a la Comunitat Valenciana ajudant directament les famílies afectades per la crisi econòmica provocada per la COVID-19.

En este programa participaran les famílies que tinguen menors inscrits en alguna de les 34 federacions autonòmiques vinculades als projectes de la Fundació Trinidad Alfonso (FER Futur,seleccions autonòmiques o Esport a l’Escola +1h).

Coincidint amb la tornada als entrenaments i les competicions de clubs i escoles esportives, Juan Roig va invertir 1,5 milions d’euros anuals del seu patrimoni personal durant els pròxims quatre anys per a sufragar part dels gastos que comporta la pràctica esportiva federada dels fills i filles menors d’edat de les famílies valencianes. L’import d’este projecte finalista arriba de manera directa a les famílies de la Comunitat Valenciana per a evitar que cap xiquet o xiqueta deixe d’iniciar-se en la pràctica esportiva per motius econòmics.

Convocatòria ‘Actívate Familias’
La Fundació ha assignat un màxim de 150 euros a l’any per cada xiquet o xiqueta a les famílies que tinga un esportista menor d’edat i que complisca algun d’estos tres requisits:

1. Rebre la Renda Valenciana d’Inclusió.
  2. Rebre la Beca menjador de la Generalitat Valenciana.
  3. Pare i mare (ambdós) o un d’ells (en cas de família monoparental) estan en atur o afectats per un ERTO  o reben la prestació per cessament d’activitat i treball per compte propi.