Torneig internacional de Rugbi 7 celebrat a la Comunitat Valenciana

La Fundació Trinidad Alfonso recolza per tercer any consecutiu la celebració del Valencia Rugby Festival, un torneig internacional de rugbi 7 que se celebra a Oliva de l’1 al 3 de juny.

En la passada edició, disputada del 2 al 4 de juny de 2017, un total de 40 equips i 500 jugadors procedents de nou països van competir en el poliesportiu Quatre Carreres en un torneig, que pel seu format i filosofia, és únic a Espanya. A més, va ser l’escenari escollit per la Federació Espanyola de Rugbi per a celebrar les Sèries Nacionals de Rugbi 7 en categories masculina, i el Torneig Nacional Rugbi 7, categoria femenina, que van decidir els campions d’Espanya de la modalitat.

En esta nova edició del torneig internacional de rugbi celebrat a la Comunitat Valenciana durant la primera setmana de juny, els jugadors competiran en 4 categories diferents: elit (masculí i femení); social (masculí i femení); sub-16 – Sub-18 (masculí), i veterans (rugbi 10).