Reforç PAC_CV
La Fundació Trinidad Alfonso i el Comité Olímpic Espanyol han decidit fer un pas més en el seu suport a les diferents federacions esportives nacionals amb la intenció d’ajudar-les a superar de la millor manera possible els efectes de la crisi sanitària provocada per la COVID-19. A causa de les especials circumstàncies de la crisi sanitària, i

FER+
https://www.youtube.com/watch?v=i9e-2tRnePo&feature=emb_logo La Fundació Trinidad Alfonso ha decidit pràcticament doblar l’ajuda als integrants del Projecte FER 2020 i destinar més de 800.000 euros addicionals per a accelerar la tornada a la normalitat. L’objectiu no és un altre que motivar els esportistes del Projecte FER perquè recuperen, com més prompte millor, el seu estat físic i que siguen capaços d’aconseguir i, fins i tot, superar els seus nivells de

Actívate Clubes
L’objectiu d’aquest programa és ajudar els clubs valencians a superar les dificultats que es puguen trobar amb motiu de la COVID-19 i, al seu torn, reforçar l’estructura del club. Les entitats participants en este programa, denominat ‘Actívate Clubes’, rebran una ajuda basant-se en el nombre d’esportistes menors d’edat amb llicència en la federació. La quantia total destinada serà

Actívate Equipos
L’objectiu d’aquest programa és impulsar els equips de la Comunitat Valenciana que militen en les primeres o segones categories dels seus respectius esports. La quantia destinada serà també d’1,5 milions d’euros per a la temporada 2020-2021. En ‘Actívate Equipos’ participen un total de 34 clubs diferents, sis dels quals doblen amb conjunts masculins i femenins. En

Actívate Familias
L’entitat que presidix Juan Roig perseguix reactivar l’esport base a la Comunitat Valenciana ajudant directament les famílies afectades per la crisi econòmica provocada per la COVID-19. En este programa participaran les famílies que tinguen menors inscrits en alguna de les 34 federacions autonòmiques vinculades als projectes de la Fundació Trinidad Alfonso (FER Futur,seleccions autonòmiques o Esport a l’Escola +1h).

#EActíVateSport
Una iniciativa per a reactivar l’esport de la Comunitat Valenciana #EActíVateSport és un projecte de la Fundació Trinidad Alfonso, finançat mitjançant el patrimoni personal de Juan Roig i creat per a ajudar a diferents sectors de l’esport de la Comunitat Valenciana: federacions, clubs, equips, esportistes i les seues famílies.  Les ajudes de #EActíVateSport es concedeixen

Infinitri Half Triathlon Peñíscola
El Infinitri Half Triathlon Peñíscola és un esdeveniment esportiu que se celebrarà el 18 d’octubre en la localitat de Peníscola (Castelló). Es tracta d’un half-ironman (1,9 km de natació, 90 km de bicicleta i 21 km de carrera a peu) que combina la pràctica esportiva i la bellesa dels paratges pels quals discorre. El participant pot