Infinitri Half Triathlon Peñíscola
El Infinitri Half Triathlon Peñíscola és un esdeveniment esportiu que se celebrarà el 26 d’abril en la localitat de Peníscola (Castelló). Es tracta d’un half-ironman (1,9 km de natació, 90 km de bicicleta i 21 km de carrera a peu) que combina la pràctica esportiva i la bellesa dels paratges pels quals discorre. El participant

Mediterranean Epic
La Mediterranean Epic és una carrera de ciclisme de muntanya o BTT de 4 dies de duració. Se celebra a la província de Castelló durant el mes de febrer. L’esdeveniment consta de quatre etapes, les distàncies de les quals oscil·len entre els 75 km (la més llarga) i els 50 km (la més curta). Tres de les etapes tenen

Beques Oportunitat al Talent
Becas de estudio y deporte Beques d’estudi i esport Oportunitat al Talent amb l’objectiu de desenvolupar al màxim la personalitat, el talent i la creativitat de les persones amb discapacitat finançant beques de formació superior. Les beques es distribuïxen en cinc modalitats: mobilitat i transnacional; màster i postgraus; doctorat; investigació, i estudi i esport. De les

Esport a l’Escola +1h
Esport a l’Escola +1h EF s’integra dins de la iniciativa Comunitat de l’Esport, un projecte desenvolupat conjuntament per la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport i per la Fundació Trinidad Alfonso per a impulsar una sèrie d’accions i iniciatives que contribuïsquen a convertir la Comunitat Valenciana en un nucli de referència de l’esport nacional. El programa naix amb la

Mediterránea Triatlón
La Fundació Trinidad Alfonso seguix apostant per un dels esports en auge dels últims anys: el triatló. En concret, la Fundació es convertix en col·laborador principal del circuit Mediterránea Triatlón, que se celebra a Castelló, Alacant i València i que organitza la Federació de Triatló de la Comunitat Valenciana. El circuit Mediterrània Triatlón té el calendari

Marató al col·le
Els col·legis disfruten del running gràcies a la Marató al Col·le La Marató al Col·le és una iniciativa educativa que pretén dinamitzar centres d’Educació Infantil i Educació Primària al voltant del món del running les setmanes prèvies a la Marató de València. La Marató Valencia Trinidad Alfonso EDP és un dels esdeveniments esportius més importants de la Comunitat Valenciana. Això no

Comunitat de l’Esport
Posicionar a la Comunitat Valenciana com a referent en la pràctica esportiva Comunitat de l’Esport és un projecte impulsat per la Generalitat Valenciana i la Fundació Trinidad Alfonso per a posicionar la Comunitat Valenciana com un referent en la pràctica esportiva. Es tracta d’un moviment que situa la Comunitat Valenciana com la Comunitat de l’Esport,

Circuits saludables
Sèrie de circuits i rutes saludables a València La Fundació Trinidad Alfonso i l’Ajuntament de València van acordar la creació d’una sèrie de circuits saludables perquè l’usen i el disfruten els corredors o passejants. En 2018 s’ha construït el primer circuit: el de Tarongers, que s’ha sumat al Circuit 5K per a corredors al Jardí del

IAAF/Trinidad Alfonso Campionat del Món de Mitja Marató Valencia 2018
Valencia Ciudad del Running vibra amb el Mundial de Mitja Marató Valencia 2018 El IAAF/Trinidad Alfonso Campionat del Món de Mitja Marató Valencia 2018 es va celebrar en Valencia Ciudad del Running el 24 de març de 2018. La ciutat de València es va convertir en l’epicentre mundial de l’atletisme en una jornada en què l’atleta Gudeta

10K Valencia Trinidad Alfonso
La prova de 10 quilòmetres va tancar la seua última edició amb rècord del món El 10K Valencia Trinidad Alfonso, la prova de 10 quilòmetres que es disputava de manera paral·lela a la Marató Valencia, va tancar la seua última edició en 2019 batent el rècord del món (Joshua Cheptegei, 26:38). Aquesta prova, que compartia