Reforç PAC_CV
La Fundació Trinidad Alfonso i el Comité Olímpic Espanyol han decidit fer un pas més en el seu suport a les diferents federacions esportives nacionals amb la intenció d’ajudar-les a superar de la millor manera possible els efectes de la crisi sanitària provocada per la COVID-19. A causa de les especials circumstàncies de la crisi sanitària, i

FER+
https://www.youtube.com/watch?v=i9e-2tRnePo&feature=emb_logo La Fundació Trinidad Alfonso ha decidit pràcticament doblar l’ajuda als integrants del Projecte FER 2020 i destinar més de 800.000 euros addicionals per a accelerar la tornada a la normalitat. L’objectiu no és un altre que motivar els esportistes del Projecte FER perquè recuperen, com més prompte millor, el seu estat físic i que siguen capaços d’aconseguir i, fins i tot, superar els seus nivells de

#EActíVateSport
Una iniciativa per a reactivar l’esport de la Comunitat Valenciana #EActíVateSport és un projecte de la Fundació Trinidad Alfonso, finançat mitjançant el patrimoni personal de Juan Roig i creat per a ajudar a diferents sectors de l’esport de la Comunitat Valenciana: federacions, clubs, equips, esportistes i les seues famílies. Les ajudes de #EActíVateSport es concedeixen

Infinitri Half Triathlon Peñíscola
El Infinitri Half Triathlon Peñíscola és un esdeveniment esportiu que es va celebrar el 18 d’octubre en la localitat de Peníscola (Castelló). Es tracta d’un half-ironman (1,9 km de natació, 90 km de bicicleta i 21 km de carrera a peu) que combina la pràctica esportiva i la bellesa dels paratges pels quals discorre. El participant

Dia de l’Esport

Mediterranean Epic
La Mediterranean Epic és una carrera de ciclisme de muntanya o BTT de 4 dies de duració. Se celebra a la província de Castelló durant el mes de febrer. L’esdeveniment consta de quatre etapes, les distàncies de les quals oscil·len entre els 75 km (la més llarga) i els 50 km (la més curta). Tres de les etapes tenen

Esport a l’Escola +1h
Esport a l’Escola +1h EF s’integra dins de la iniciativa Comunitat de l’Esport, un projecte desenvolupat conjuntament per la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport i per la Fundació Trinidad Alfonso per a impulsar una sèrie d’accions i iniciatives que contribuïsquen a convertir la Comunitat Valenciana en un nucli de referència de l’esport nacional. El programa naix amb la missió d’augmentar el

Mediterránea Triatlón
La Fundació Trinidad Alfonso seguix apostant per un dels esports en auge dels últims anys: el triatló. En concret, la Fundació es convertix en col·laborador principal del circuit Mediterránea Triatlón, que se celebra a Castelló, Alacant i València i que organitza la Federació de Triatló de la Comunitat Valenciana. Tres disciplines, tres ciutats, tres modalitats. Es

Circuits saludables
Sèrie de circuits i rutes saludables a València La Fundació Trinidad Alfonso i l’Ajuntament de València van acordar la creació d’una sèrie de circuits saludables perquè l’usen i el disfruten els corredors o passejants. En 2018 s’ha construït el primer circuit: el de Tarongers, que s’ha sumat al Circuit 5K per a corredors al Jardí del