1986 y 2012 son dos anys marcats per dos grans propòsits. El primer, pel propòsit de crear les condiciones perquè el bàsquet siga un motiu d’orgull per als aficionats i per a tota la societat, i que siga un exemple dels valors de la Cultura de l’Esforç. Així náix, l’any 1986, el Valencia Basket Club.

I el segon, pel propòsit d’impulsar accions socials que satisfacen el màxim nombre de persones, utilitzant l’esport com a exemple i com a forma d’irradiar el model i els valors de la Cultura de l’Esforç. Així naix, l’any 2012, la Fundació Trinidad Alfonso.

Estes dos iniciatives, Valencia Basket Club i la Fundació Trinidad Alfonso, no solament estan unides pels valors de la Cultura de l’Esforç, en 2017 també han estat unides pels mateixos objectius.

Xiquets/es i joves beneficiats de les accions socials promogudes per Valencia Basket Club i Fundació Trinidad Alfonso.

inversió total Mecenatge Esportiu Juan Roig en 2017

8,6M€

En suport al Valencia Basket Club

17M€