La Fundació Trinidad Alfonso col•labora amb el Congrés “Lo que de Verdad Importa”

Octubre 27, 2014
  • Els integrants del Projecte FER seran els protagonistes de l’espectacle d’inauguració de l’esdeveniment.
  • Hortensia Roig és la Presidenta d’Honor per segon any consecutiu.

València, 27 d’octubre de 2014.- La Fundació El que de Veritat Importa i la Fundació Trinidad Alfonso tornaran a unir les seues forces per a col·laborar en el pròxim congrés “Lo que de Verdad Importa”, que se celebrarà el pròxim 29 d’octubre al Palau de la Música de València.

La Fundació presidida per Juan Roig renova d’esta manera el seu compromís amb l’esdeveniment com a col·laborador local del congrés en una iniciativa que pretén la divulgació i el foment de valors humans, ètics i morals. A més, tindrà presència en l’espectacle inaugural de l’esdeveniment a través d’alguns esportistes del Projecte FER (Foment d’Esportistes amb Reptes), iniciativa promoguda per la Fundació Trinidad Alfonso. En eixa peça inaugural, les gimnastes Alejandra Quereda i Elena López, integrants del conjunt espanyol que va aconseguir la medalla d’or en el Mundial celebrat fa poques setmanes, realitzaran una exhibició en la qual es fomentaran i difondran valors com l’esforç i la superació.

El Congrés “El que de Veritat Importa” serà inaugurat per Hortensia Roig, secretària general d’EDEM Escola d’Empresaris, com a Presidenta d’Honor. A més, els alumnes del Centre Universitari d’EDEM assistiran com a públic al Congrés. L’esdeveniment consta de tres ponències en les quals els protagonistes narren en primera persona experiències impactants que els han fet comprendre el que de veritat importa en la vida i en les quals es reflectixen eixos valors humans, ètics i de superació. En esta edició, els ponents són l’emprenedor Pau Garcia Milà; Shane O’Doherty, excap d’explosius de l’IRA, i l’esportista Antonio Rodríguez, Toñejo. Els tres estaran en la roda de premsa de presentació que tindrà lloc dimarts en l’hotel Confortel Aqua a les 11.30 hores.