La Fundació Trinidad Alfonso col·labora amb el Club de Tenis Valencia en la celebració de la Lliga MAPFRE

Juliol 10, 2020
El Club de Tenis Valencia i Fundació Trinidad Alfonso han aconseguit un acord per a convertir l’entitat presidida per Juan Roig en col·laborador de la Lliga MAPFRE de Tenis que es disputarà del 17 al 19 de juliol a les instal·lacions del club valencià. Amb este acord, la Fundació Trinidad Alfonso aportarà 40.000 euros dins del seu pla per a reactivar l’esport de la Comunitat Valenciana i el seu entorn. La Lliga MAPFRE de Tenis és una competició creada per la Reial Federació de Tenis (RFET) perquè els millors tenistes nacionals preparen la tornada al circuit ATP després de la parada per la COVID-19, un objectiu compartit i impulsat també per l’entitat presidida per Juan Roig. L’acte protocol·lari de l’acord va estar protagonitzat per la presidenta del Club de Tenis Valencia, Paz Zúnica, i la directora de la Fundació Trinidad Alfonso, Elena Tejedor. La col·laboració de la Fundació en este esdeveniment s’emmarca en dos línies de treball: d’una banda, en la necessitat de reactivar l’esport a la Comunitat Valenciana, i, d’una altra, en l’atracció de grans esdeveniments que la posen en el mapa i la posicionen, com la Comunitat de l’Esport.