La Fundació Trinidad Alfonso col·labora amb el circuit de carreres populars de València per fomentar la cultura de l’esforç

Gener 16, 2013

La Fundació Trinidad Alfonso, en el seu objectiu de col·laborar amb les fites esportives valencianes que millor representen l’esperit de treball, esforç i superació, ha arribat a un acord de col·laboració amb el circuit de carreres de la ciutat de València, que es va iniciar el passat 27 de gener amb la XV Carrera Popular Galápagos i que s’allargarà fins al pròxim mes de desembre.

Circuito Carreras Populares

Amb esta col·laboració, la Fundació pretén fomentar la cultura de l’esforç a través d’iniciatives i accions concretes que suposen un reconeixement i un premi a l’esforç dels corredors.

Per a això continuarà implementant la seua innovadora acció «Recicla el teu esforç», per tal de fer possible que la ciutat quede lliure de residus després de les carreres. Estes proves reuneixen milers de persones entre corredors, familiars i amics dels participants.

Recicla el teu esforç, una iniciativa amb gran acceptació popular

Recicla tu esfuerzo

L’acció consisteix a instal·lar contenidors de reciclatge després del punt d’avituallament líquid ubicat després de l’arribada a la meta, de manera que els corredors puguen reciclar la seua botelleta d’aigua.

La Fundació Trinidad Alfonso estrenarà col·laboració en la carrera que es disputa este diumenge, en la denominada Carrera Universitat de València – Servei d’Educació Física i Esports. La prova, que és la segona del circuit d’un total de deu, consta de 5.335 metres i té l’eixida a l’avinguda de Primado Reig. L’arribada a meta està ubicada a les instal·lacions esportives de la Universitat de València.

Esta acció s’emmarca dins de l’estratègia de col·laboració de la Fundació en les carreres de fons, per tal de conscienciar la població en general i els corredors en concret de la importància de les carreres sostenibles i lliures de residus.

El 2012 ja es va dur a terme esta acció social, amb gran acceptació per part dels participants, en els dos esdeveniments de running amb més afluència de corredors de la ciutat de València: la Mitja Marató Trinidad Alfonso i la Marató Divina Pastora. I el 2013 ja s’ha fet també en les últimes carreres celebrades a la ciutat de València, de 10 i 15 km.