La família Cervera i la Fundació Trinidad Alfonso llancen les beques “Abelardo Cervera” per a tècnics valencians

Abril 29, 2020

La família d’Abelardo Cervera, de la mà de la Fundació Trinidad Alfonso, presidida per Juan Roig, ha decidit llançar una nova línia d’ajudes finalistes a tècnics esportius de la Comunitat Valenciana. Es tracta de les beques “Abelardo Cervera”, en les quals invertiran un total de 18.000 euros. Estes ajudes tindran com a destinataris tres tècnics de la Comunitat Valenciana, que rebran 6.000 euros cada un, i naixen amb la finalitat d’incentivar eixos entrenadors en estos moments d’incertesa i dificultats que vivim per culpa de la crisi sanitària de la COVID-19.

Els tècnics que rebran esta ajuda necessitaven complir una sèrie de requisits, com són entrenar o haver entrenat esportistes del Projecte FER, formar part d’alguna de les federacions que treballen contínuament amb la Fundació Trinidad Alfonso en els diferents projectes i haver demostrat proactividad durant la crisi de la COVID-19. Estes beques finalistes, sufragades per la família Cervera, són independents de les atorgades a través del programa de la Fundació Trinidad Alfonso, FER Entrenadors.

Els tècnics seleccionats han sigut Toni Puig (Gandia), entrenador nacional d’atletisme, Daniel Valero(Alacant), entrenador nacional de tenis de taula, i Jaume Barber (Burjassot), entrenador nacional de ciclisme.

Estes beques finalistes porten el nom d’Abelardo Cervera en homenatge a l’empresari fundador de la cadena de supermercats Superette i persona molt reconeguda pel president de la Fundació Trinidad Alfonso, Juan Roig. L’actual seu de la Fundació, situada al carrer Poeta Quintana de València, va ser al principi un establiment de Superette, abans de transformar-se en un establiment de Mercadona, primer, en l’escola d’Empresaris EDEM, després, i en la seu de la Fundació, actualment.

Sobre l’acord de beques

“Estem molt contents de poder col·laborar amb la família de Cervera en el llançament d’esta ajuda a l’esport valencià, en general, i als entrenadors valencians, en particular. A més, és motiu d’orgull que la societat civil s’involucre en este tipus d’iniciatives i done el pas per a ajudar l’esport valencià, especialment en estos moments, marcats per la crisi sanitària de la COVID-19. Tant de bo servisca d’exemple i anime altres empresaris i entitats perquè #AçòNOhadePARAR”, va explicar Elena Tejedor, directora de la Fundació Trinidad Alfonso.

“Estem molt contents de poder posar el nostre granet d’arena i contribuir a ajudar l’esport valencià en esta crisi sanitària que estem vivint. Estem convençuts que d’esta situació eixirem més fortes, però per a aconseguir-ho hem de col·laborar tots i ajudar a aquells que tenen més dificultats. La societat civil ha de fer un pas endavant i per a nosaltres és un orgull poder fer-ho de la mà de la Fundació Trinidad Alfonso i ajudant un col·lectiu com el dels tècnics esportius de la Comunitat Valenciana”, van indicar representants de la família d’Abelardo Cervera.

Esta ajuda s’emmarca com una iniciativa finalista més dins de tots els moviments plantejats dins de l’estratègia #AçòNOhadePARAR, impulsada pel mateix Juan Roig. Se sumaria a les ajudes que es concedixen a través del Projecte FER i de les beques de tecnificació a les diferents federacions esportives de la Comunitat Valenciana.

#AçòNOhadePARAR

#AçòPassarà